Ana Sayfa
​
​​
OBS

Engelsiz

EBYS

Kütüphane
 
LMS

//

Sosyal Medya

MTF-İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
  • Hakkımızda
    • Hakkımızda
    • Bölüm Tanıtımı
    • Meslek Tanıtımı
    • Misyon&Vizyon
    • Farklılıklarımız
    • Akademik Kadro
  • Öğrenci
    • Bilgi Paketi
    • Akademik Takvim
    • Haftalık Ders Programı
    • Katalog
  • Kalite ve Akreditasyon
    • Birim İç Değerlendirme Raporu
    • Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi (BKYS) Dokümantasyonları
    • Formlar
    • Organizasyon Şeması
    • Politikalar
    • Süreç Akış Şemaları
  • Araştırmalar
    • Projeler
    • Tasarım Tescilleri
  • SSS
  • İletişim
  • 0
English (US) Türkçe
  • Öğrenci Formları
  • Öğretim Üye ve Elemanları İçin Formlar 
  • İş Yeri Dersi Formları


Öğrenci Not İtiraz Dilekçesi  

Sağlık Raporu ve Mazeret Sınavı Dilekçesi  

Öğrenci Belge Talep Formu

ÇAP-YDP Başvuru Formu

Yatay Geçiş Başvuru Formu (Kurumlararası)

Yatay Geçiş Başvuru Formu (Kurumiçi)

Yatay Geçiş Başvuru Formu (Ek Madde 1)

Kayıt Sildirme Talep Formu

İlişik Kesme Talep Formu

Yaz Okulu Ders Belirleme Formu

Sosyal Medya-Web Sitesi Paylaşım İstek Formu

Ders Muafiyet Talep Formu




Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Toplantı Tutanağı ​

Ders İzlence Formu - TR

Course Syllabus Form - EN

Not Düzeltme Dilekçesi

Temel Tasarım ve Stüdyo Dersleri Değerlendirme Formu 

Haftalık Çalışma Takvimi 

Görsel Paylaşım İzin Formu 

Sosyal Medya-Web Sitesi Paylaşım İstek Formu

Etkinlik Formu

Sınav Yoklama Listesi Formu

Sınav Kağıdı Teslim Formu

Ders Evrakı Teslim Formu





ÖNEMLİ DUYURU: EK1, EK2 ve EK3 dokümanlarının, en geç 10.06.2024 Pazartesi gününe kadar öğrenci tarafından doldurulup, öğrenci ve iş yeri hamisinin ıslak imzalarıyla birlikte ilgili dersin yürütücüne teslim edilmesi gereklidir. 

ÖNEMLİ DUYURU2: Yetim-öksüz maaşı alan öğrencilerimiz okulun sağlamış olduğu sigortadan yararlandıkları takdirde maaşları kesilecektir. Bu nedenle böyle durumları olan öğrencilerin 10.06.2024 mesai bitimine kadar Ek-6 Feragat Dilekçesi’ni fakülte sekreterliğine teslim etmesi gerekmektedir.

Sevgili öğrencilerimiz,

  • IYU 255 İş Yeri Uygulaması I 
  • IYU 256 İş Yeri Uygulaması II
  • IYU 355 İş Yeri Uygulaması III 
  • IYD 356 İş Yeri Deneyimi I 
  • IYD 455 İş Yeri Deneyimi II
  • IYD 456 İş Yeri Deneyimi III

dersleri, her dönemin sonunda kesintisiz 3 hafta süreyle haftanın 5 iş günü, toplam 15 iş günü olacak şekilde gerçekleşir. Bu derslerin hangi iş yerinde gerçekleştirileceği dersin yürütücüsü tarafından okulun vermiş olduğu resmi e-posta adreslerine iletilir. Dersin işleyişi ile ilgili bilgiler dönem sonunda oryantasyon programında verilir ve programa katılım zorunludur.

*OBS sisteminden dersin hangi yürütücüsüne kayıtlı olduğunuzu görüntüleyebilirsiniz.

İş Yeri Deneyimi / Uygulaması dersleri için her dönem aşağıda bulunan formları doldurmanız gerekmektedir.

EK1 ve EK3 dokümanları öğrenci tarafından doldurulup, öğrenci ve iş yeri hamisinin ıslak imzalarıyla birlikte ilgili dersin yürütücüne teslim edilmesi gereklidir.

  •  ÖNEMLİ NOT: OSTİM Teknik Üniversitesi tarafından yapılacak olan iş sağlığı ve güvenliği sigortasının tarafına yapılmasını istemeyen öğrenciler, EK6 isimli formu doldurup fakülte sekreterliğine iletebilirler.
  • ÖNEMLİ NOT2: Yetim-öksüz maaşı alan öğrencilerimiz okulun sağlamış olduğu sigortadan yararlandıkları taktirde maaşları kesilecektir. Bu nedenle böyle durumları olan öğrencilerin bölümlerinin araştırma görevlisini ivedilikle bu durum hakkında bilgilendirmesi, iş yeri uygulama eğitimi sigorta girişleri yapılmadan Ek-6 Feragat Dilekçesi’ni fakülte sekreterliğine teslim etmesi gerekmektedir.

 Bilgilendirme Kılavuzu için tıklayınız.

 ÖNEMLİ BELGELER

*Formlar doldurulurken dersin koduna dikkat edilmelidir !!

**Lütfen her dönem aldığınız İş Yeri Deneyimi / Uygulaması dersinin kodunu yazınız.(OBS sisteminden kontrol ediniz.)

Ek-1 Ön Bilgi Formu

Ek-2 Taahhütname

Ek-3 Öğrenci Kabul Formu

Ek-4 Değerlendirme Formu

Ek-5 Devam Çizelgesi

Ek-6 Sigorta Feragat Dilekçesi.docx

RAPOR TESLİMİ

Raporlarınızı Rapor Taslağı yer alan iş yeri eğitimi rapor taslağına uygun olarak hazırlamanız ve imzaları tamamlanmış bir şekilde ders hocalarınıza teslim etmeniz gerekmektedir

İş Yeri Uygulaması boyunca doldurmanız ve sonunda teslim etmeniz gereken  "Rapor Taslağı "aşağıdaki linkte sunulmuştur. Rapor bu form üzerinden doldurulmalıdır.

**Dersin kodu ve ismi her dönem uygun şekilde değiştirilmelidir!.

Rapor Taslağı

Bizi takip et

OSTİM Teknik Üniversitesi, OSTİM 06374 Ankara

  • +90 312 386 10 92
  • https://info@ostimteknik.edu.tr/
MTF-İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
  • Hakkımızda
    • Hakkımızda
    • Bölüm Tanıtımı
    • Meslek Tanıtımı
    • Misyon&Vizyon
    • Farklılıklarımız
    • Akademik Kadro
  • Öğrenci
    • Bilgi Paketi
    • Akademik Takvim
    • Haftalık Ders Programı
    • Katalog
  • Kalite ve Akreditasyon
    • Birim İç Değerlendirme Raporu
    • Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi (BKYS) Dokümantasyonları
    • Formlar
    • Organizasyon Şeması
    • Politikalar
    • Süreç Akış Şemaları
  • Araştırmalar
    • Projeler
    • Tasarım Tescilleri
  • SSS
  • İletişim